Pagini

duminică, 11 ianuarie 2015

Room to Dream

Hello dreamers! Nu spun good morning ca as fi inteleasa gresit si nu e cazul, doamne fereste :))
Sunt matinala, nu ma trezesc nici la 7 dar imi place sa prind ce e mai frumos din zi, dimineata, sa prepar micul dejun, sa simt mirosul brioselor proaspat scoase din cuptor si sa savurez cafeaua in bataia razelor de soare.
Rar, dar se intampla, cateodata imi place sa lenevesc in pat pana pe la 12, sa ma bucur de patul meu primitor, de patura alba si pufoasa, sa stiu ca e o zi in care singura mea treaba este sa vizionez filme si daca mai e si cineva prin preajma care sa imi aduca micul dejun la pat, se anunta a fi o zi perfecta.
Cred ca si voi va regasiti in cuvintele mele si trebuie sa recunoasteti ca ceea ce va influenteaza starea de spirit este si ambientul.
Casa sau camera in care ne petrecem majoritatea timpului, este definitoare pentru buna noastra dispozitie sau din contra pentru starea de agitatie continua pe care o resimtim si nu stim de la ce poate fi.
O casa armonioasa, amenajata cu bun gust, simplu si pe placul nostru este dovedit stiintific ca ne face viata mai frumoasa.
Micile obiecte pe care ni le dorim si ajungem sa le avem, coltisorul la care ne gandim de atata timp sa il amenajam sau o simpla redecorare, pot fi modalitati de alungare a stresului si a micilor depresii.
La fel cum si o simpla curatenie te invioreaza si iti aduce linistea si zambetul pe buze.

Pentru mine conteaza foarte mult sa am lumina naturala cat mai multa in casa, un timp cat mai indelungat din zi, sa am plante vii si flori in glastra, sa intre soarele in toate incaperile casei.
Sa schimb cat mai des locul obiectelor din casa, sa schimb draperiile si perdelele, husele si ghivecele.
Imi place sa simt miros de prajituri in casa, sa ard lumari albe si parfumate.

Pentru fiecare casa lui inseamna altceva, unora le place luxul, eleganta, stilul clasic, altii poate sunt mai imprastiati si se simt bine in dezordinea lor, altii imbina diferite stiluri, altii prefera minimalismul, dar un lucru comun il avem toti, ne simtim bine la noi acasa.

Va las sa vizionati cateva poze, poate va inspir si va dau idei utile de amenajare interioara.

























Sursa foto : www.pinterest.com
www.weheartit.com

Love ur home!C


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu