Pagini

sâmbătă, 24 ianuarie 2015

La Fromagerie/ No 6 London











Iar va dau buna dimineata cam tarziu dar aseara mi-am propus, datorita oboselii excesive acumulata in ultimul timp, sa stau mai mult in pat, pentru ca de dormit nu incape vorba.
Zis si facut, am stat in pat, am citit stirile zilei, am verificat of course retelele de socializare, am luat micul dejun si am baut cafeaua in pat.
Splendid, can i ask for more? always...:))
Acum ca am reusit sa ma urnesc cat de cat, e o zi ploioasa minunata afara, mai degraba de toamna decat de iarna, dar am o durere de cap insuportabila, asa ca am zis sa va arat ultima desoperire in materie de locuri de iesit frumoase, world wide.
De data aceasta este o cafenea dar si food store in acelasi timp, in Londra si se numeste La Fromagerie , Cafe No 6.
Exista 2 locatii in 2 cartiere centrale ale Londrei, http://www.lafromagerie.co.uk/contact
Mie mi-a luat ochii in primul rand pentru ca este vorba de, what else, cheese, sunt o mare amatoare de branzeturi, nu exista fel sau combinatie care sa nu-mi placa, imi lasa gura apa doar cand vorbesc despre asta :))
Petrec mai mult de o jumatate de ora la raionul de branzeturi, enervez pe toata lumea iar decizia cea mai grea pentru mine este cea in privinta cascavalului care trebuie sa aiba o consistenta tare si maturat 60 de zile sau mai mult, o nebunie:))
Cei de la Fromagerie sunt un magazin artizanal, au produse home made in mare parte, contracte cu ferme de lapte, totul este bio 100%, si la fel si in privinta celorlalte produse, vinul, sucurile, patiseria si cafeaua.
La ei nu mergi doar sa cumperi cele necesare, mergi sa iei micul dejun, sa mananci un platou la brunch sau sa bei un pahar de vin cu pritenii.
Au evenimente saptamanale si degustari de branza si vin, sunt disponibili si pentru inchirierea spatiului pentru diverse evenimente.
Designul lor este unul rustic, traditional, au expuse sticle de vin si roti de cascaval, si te face sa te simti ca acasa la bunici, in caz ca cineva de aici are bunicii proprietari de ferme de vacute, let me know app :)))
Cam atat, enjoy the photos, sper ca nu v-am facut pofta atat pe cat mi-am facut mie, si sper sa ajung cat mai curand acolo sa va impartasesc pareri proprii.
Love ur home!C

Sursa foto : www.google.com
www.pinterest.com


http://www.lafromagerie.co.uk/about


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu