Pagini

marți, 25 noiembrie 2014

White is the new black









Sursa foto : myscandinavianhome.blogspot.ro

Cred ca deja stiti ca imi place albul, spatiile mari, plantele verzi, obiectele din lemn si ceramica si stilul scandinav.
Casa apartine unei stiliste suedeze, este foarte simplu decorata, dar mi-a placut foarte mult cum intra si cade lumina in interior, este o lumina calda si o atmosfera rozalie.
Imi plac ferestrele mari si culoarea parchetului, culoarea mierii.
Fav spot este dormitorul clar, dulapul inalt pana in tavan si mixul de texturi de pe pat dar imi place si bucataria, imi plac peretii texturati si lumina diafana care creaza intimitate si sentimentul ala pe care nu cred ca il simt doar eu, de acasa; mi s-a intamplat de multe ori sa intru intr-o casa extrem de frumoasa si aranjata dar care sa nu transmita nimic, sa fie rece si sa te simti stingher si mi se intampla sa pasesc in spatii mai modeste dar extrem de cochete si calduroase in care sa te simti nu intr-o casa ci acasa :)
E la fel ca o femeie frumoasa, are trasaturi frumoase si impecabile dar nu transmite nimic...intelegeti voi :))

so...Love ur home!C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu