Pagini

vineri, 21 noiembrie 2014

Mix and Match

Cine crede ca ordinea poate fi obtinuta tocmai din dezordine sau ca haosul poate crea cele mai perfecte spatii? Sper ca nu numai eu :)) ca nu ma refer la faptul ca nu imi place sa fac curat...ca imi placeee:))
Anyway, mie imi plac toate asocierile ciudate, toate lucrurile diferite pe care sa le pot mixa si sa rezulte ceva deosebit, ceva eclectic, des mi se spune, numai tu puteai asorta asa tinuta asta...trueee:))
Imi plac mixurile de texturi, cred ca v-am mai zis asta, obisnuiesc sa fac asta la perne si covoare si perdele, imi plac mixurile ca forma si culoare al obiectelor ceramice, vaze, vase si boluri, imi plac stergarele si presurile traditionale cu franjuri si ciucuri, pe toate imi place sa le asortez cu ghivece colorate de lut si pictate manual de artizanii nostri din tara.
Imi plac rafturile de lemn proaspat, plantele mari si efervescente asortate si mixate pentru un stil cat mai original.
Promit sa va pregatesc un articol foarte...eclectic, dat fiind faptul ca e cuvantul meu preferat de ceva vreme incoace, il folosesc de 542 de ori pe zi:)) deci merita...
                                                              Love ur home!C








Sursa foto: www.pinterest.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu