Pagini

miercuri, 5 noiembrie 2014

Jungle Bath






Sursa foto : www.pinterest.com
www.colorific.ro

Buna dimineata, am lipsit cateva zile, nu ca as fi fost plecata ci pur si simplu pentru ca nu mai am timp sa fac nimic, nu stiu daca si voua vi se intampla asta dar mie imi trec zilele extraordinar de repede, cat despre zi nu stiu cand e dimineata si cand s-a facut noapte.
Ideea postului de azi mi-a venit aseara cand faeam baie si ma relaxam in cada si ma gandeam unde sa pun o parte din ghivecele cu plante pe care trebuie sa le mut din calea caldurii din apartament.
De mult imi doresc sa reorganizez baia si sa o infrumusetez cu plante verzi vii.
Cateva dintre plantele mele am descoperit ca sunt rezistente la atmosfera dintr-o baie functionala, prea functionala:)), la umiditate si la nu foarte mult soare.
Vedeti mai sus o selectie de 6 plante care se simt ca acasa in baie, mai putem adauga si aloe vera care e o planta micuta si nu ocupa mult loc, iedera care poate fi suspendata deoarece e o planta agatatoare si de mare efect si nu foarte pretentioasa, feriga de asemenea e o planta care se simte bine oriunde si de asemenea si in baie iar efectul pe care il creeaza este uimitor, de jungla urbana. Aici intra si begonia care are niste flori superbe si incredibil de crezut dar prefera umiditatea si umbra, infloreste de cateva ori pe an si nu are pretentii mari.
Este si o metoda buna de oxigenare a aerului din baie si ofera clipe minunate de relaxare.
Va recomand ca in loc de pamant plantele care locuiesc in baie sa aibe in ghivece bile de argila, care se uda la fel ca pamantul si sunt specifice atmosferei umede din baie.
Sper ca v-am convins sa faceti acest pas, baia nu este doar o incapere din casa noastra care nu merita sa fie decoata, este la fel ca dormitorul sau ca living-ul si trebuie la fel aranjata, cu plante, cu lumanari si chiar rame cu poze.
Love ur home!C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu