Pagini

luni, 27 octombrie 2014

Scandinavian house








sursa foto : www.myscandinavianhome.blogspot.ro

Dupa o zi la birou, treaza de la 6 am ajuns si la dentist, am stat o ora jumatate cu gura cascata iar acum de abia imi mai simt articulatiile, in afara de asta a fost o zi frumoasa.
Toamna cu iz de februarie, aproape ger, ca tot vorbeam de crisp air saptamana trecuta cum ca imi e dor, mi-a trecut!!
Spre seara un cer roasiatic brazdat de nori de un albastru intens, e clar, ninge la noapte:))
Am reusit totusi sa mananc ceva si acum beau bineinteles un ceai cum fac in fiecare seara si vreau sa va arat un interior absolut stunning, am gasit pozele pe diferite site-uri si nu reuseam sa le dau de cap, dar am descoperit!!
Pe unul dintre blogurile mele preferate de interior design, +Niki myscandinavianhome .
Este casa unei stiliste daneze, Nathalie Schwer, iar pozele sunt facute de fotograful danez Line Klein care de altfel a si propus-o pentru editorialul din Elle Decoration DK.
Ma atrage tot mai mult stilul scandinav, incaperile mari si aerate sunt esenta stilului, parchetul deschis la culoare, mult alb spart pe ici pe colo de negru intens, accesorii de alama si ceramica, perdele grele albe si nelipsita soba neagra care se gaseste aproape in toate casele lor.
Obiectele de decor sunt deosebite, covoare pufoase si imaculate, tablouri abtracte in culori pastelate sau din contra in contrast cu incaperea, rafturi cu reviste, carti si plante verzi care sa creeze aspectul unei sere sau al unei mini jungle urbane.
As putea sa vorbesc despre asta mult si bine dar va las sa priviti pozele si sa intelegeti singuri :)
Sa vedem daca ninge la noapte :))
Love ur home!C


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu