Pagini

marți, 21 octombrie 2014

E timpul…

Herdwick Sheepskin rug

Olivier Desforges

Ruby and Ed velvet ballerina slippers

CrateandBarrel.com

Mongolian Pillow 22/ zgallerie.com

Sursa foto : www.polyvore.com

Soc si groaza...au anuntat azi la jurnalul de stiri ger si ninsori...asa se zice iar eu m-am speriat, am profitat de ocazie si am facut o selectie de piese minunat de pufoase si perfecte pentru iarna ce se apropie.
Parca imi e putin dor de gerul aspru care iti ciupeste chipul si mainile, de manusi si caciulite colorate, de seri de iarna calduroase in fata televizorului si de cani de ceai parfumat.
Probabil ca cel putin o data mai iesim in Centrul Vechi la un french bistro, my fav French Bakery dar asta e alta parte, pana sa vina gerul, si ne vom mai bucura de soare, cu dinti, o vreme.
E bine si asa, am timp sa fac lista de cumparaturi, sa fac ornamentele de anul acesta, in fiecare an fac cate un ornament hand made, va si arat odata, sa reevaluez lista rezolutiilor pe care in niciun an nu le indeplinesc, poate ca anul ce vine voi face si asta si multe altele.
Perioada asta pana in 24 decembrie e cea mai frumoasa, the most wonderful time of the year, si trebuie sa ne bucuram de ea impreuna.
Love ur home!C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu